Mengandung 9 Bulan

HiDuP deNgaN peNuH eRti

HiDuP deNgaN peNuH eRti....

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam....

Mengandung masih boleh menyusukan anak..Betul ke ni?

Mengandung masih boleh menyusukan anak..Betul ke n....

Hamil

Hamil....

Dah 9 Bulan aku hamil.

Dah 9 Bulan aku hamil.....

HiDuP deNgaN peNuH eRti

HiDuP deNgaN peNuH eRti....

... .. ini lah orang yang selama 9 bulan ada di dalam perut saya itu :D

... .. ini lah orang yang selama 9 bulan ada di da....

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SEBELUM

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SE....

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SEBELUM

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SE....

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SEBELUM

Minggu ulangtahun kelahiran Qaleef :: 40 minggu SE....

Ni gambar aku dengan anak aku yg berumur 1 tahun 9 bulan.

Ni gambar aku dengan anak aku yg berumur 1 tahun 9....

yang kini sudah sarat mengandung. Kalau tak silap dah hampir 9 bulan ...

yang kini sudah sarat mengandung. Kalau tak silap ....

... seperti 18 di. Scan ini, ibu emang pm atas ada 3. Panduan 9 informasi

... seperti 18 di. Scan ini, ibu emang pm atas ada....

Pastu dorg mengandung balik. Tak. Nadia je yang mengandung. Bulan 9 ni ...

Pastu dorg mengandung balik. Tak. Nadia je yang me....

Alhamdulilah, saya rasa bersyukur sangat kerana Tuhan memberikan ...

Alhamdulilah, saya rasa bersyukur sangat kerana Tu....